CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 21, 2011

Erti Sahabat

Ya Allah,

Sahabat saya tak seperti sahabat Nabi saw,

Sahabat Nabi setia di sisi,

Sahabat saya datang dan pergi.

Ya Allah,

Saya muhasabah, menerawang sendiri,
Dari kecil ke saat ini,
Ramai sudah bertandang di hati,
Ramai juga yang datang dan pergi.

Ya Allah,

Sahabat ketawa, saya gembira,
Sahabat sayu, saya syahdu,
Sahabat layu, saya pilu,
Sahabat cemerlang, saya gemilang.

Ya Allah,

Sahabat saya, buah hati saya,
Mesra kami penawar duka,
Rindu kami menambah cinta,
Rajuk kami membuah ceria.

YA ALLAH, ku rindukan semua kenangn bersama sahabatku, walau apa yang berlaku bagiku

"Perpisahan Bukan Noktah Persahabatan"
~~~seMut~~~

www.tips-fb.com

2 comments:

Ery Sahaja said...

sahabatku sahabatmu jua...

anaBELLA said...

aku setuju statement saudara ery 2..hahaha

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...